اخبار مربوط به مواد مخدر و اعتیاد اخبار مربوط به مواد مخدر و اعتیاد .

اخبار مربوط به مواد مخدر و اعتیاد

امحای پوکه‌های مخدر متادون برای پیشگیری ازسوء استفاده‌های احتمالی

امحای پوکه‌های مخدر متادون برای پیشگیری ازسوء استفاده‌های احتمالی
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: یک کامیون پوکه‌ فرآورده‌های مخدر متادون با حضور دادستان و نمایندگان استانداری امحا شد.
دکتر ایرج خدادادی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به اینکه یک کامیون پوکه‌ فرآورده‌های مخدر متادون با حضور دادستان و نمایندگان استانداری امحا شد،گفت:ارائه داروی مخدر بدون طی کردن روال قانونی حتی در یک پوکه جرم بوده و لازم است افراد جامعه مدارک و مستندات تخلفات را برای پیگیری سریع موضوع در اختیار بازرسان سازمان غذا و دارو قرار دهند.

او در ادامه تاکید کرد:این دارو‌ها مواد تحت کنترل هستند ودر صورت بروز هرگونه تخلف و ارسال مدارک و مستندات قطعا بازرسی ورود خواهد کرد و با فرد متخلف اعم از کارمند، کارشناس مدیر یا دارو ساز برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بیان کرد:مراکز ترک اعتیاد موظف هستند پوکه مصرفی دوره قبل خود را به دانشگاه علوم پزشکی تحویل دهند و شربت دوره جدید را دریافت کنند در غیر این صورت به عنوان تخلف تلقی می‌شود.

خدادادی با اشاره به اینکه ۱۵۰ مرکز ترک اعتیاد در استان همدان موظف هستند پوکه مصرفی دوره قبل خود را به دانشگاه غذا و دارو تحویل دهندگفت:پوکه‌های خالی شربت متادون مصرف شده توسط دانشگاه علوم پزشکی به نحو مناسب در حضور دادستان و نمایندگان استانداری امحا می‌شوند.

مقالات دیگر: ترک متادون


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۲:۳۵ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)